loading...
جدیدترین اخبار از سراسر وب
ساسان بازدید : 720 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم 1 بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

سوربهی جیوتی بازیگر تئاتر و تلویزیون هند و نقش زویا در سریال پرطرفدار هندی قبول می کنم است,در ادامه بیوگرافی و عکس های وی را مشاهده می کنید.

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم 2 بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

سوربهی جیوتی Surbhi Jyoti بازیگر زن تئاتر و تلویزیون  هند است. او نقش   زیا در سریال قبول می کنم را بازی می کند.سوربهی جیوتی قبل از ظاهر شدن در فیلم و تلویزیون در سال ۲۰۰۷ در تئاتر دانشگاه مشغول میشود و استعداد خود را به رخ همگان می کشد و این سرآغاز بازیگری او می شود، او برای اولین بار در یک نمایش پنجابی،بازی کرده است.سپس در فیلم IK Kudi  ظاهر شد.همچنین به عنوان یکی از نقش های سریال های های درام اجتماعی پنجابی به ایفای نقش می پردازد.
سوربهی جیوتی در جالاندر ، پنجاب هند متولد شده و ملیت هندی دارد.

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم 1 بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

سوربهی جیوتی بازیگر تئاتر و تلویزیون هند و نقش زویا در سریال پرطرفدار هندی قبول می کنم است,در ادامه بیوگرافی و عکس های وی را مشاهده می کنید.

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم 2 بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

سوربهی جیوتی Surbhi Jyoti بازیگر زن تئاتر و تلویزیون  هند است. او نقش   زیا در سریال قبول می کنم را بازی می کند.سوربهی جیوتی قبل از ظاهر شدن در فیلم و تلویزیون در سال ۲۰۰۷ در تئاتر دانشگاه مشغول میشود و استعداد خود را به رخ همگان می کشد و این سرآغاز بازیگری او می شود، او برای اولین بار در یک نمایش پنجابی،بازی کرده است.سپس در فیلم IK Kudi  ظاهر شد.همچنین به عنوان یکی از نقش های سریال های های درام اجتماعی پنجابی به ایفای نقش می پردازد.
سوربهی جیوتی در جالاندر ، پنجاب هند متولد شده و ملیت هندی دارد. مادرش خانه دار است و پدر او یک تاجر است.همچنین درجه MA در زبان انگلیسی از کالج Apeejay هنرهای زیبا کسب کرد.

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم 3 بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

بیوگرافی زویا بازیگر سریال هندی قبول می کنم

----------------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 5066
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 5,920
  • بازدید سال : 40,124
  • بازدید کلی : 543,786
  • کدهای اختصاصی